تصاوير منتخب

تصاویر با بیشترین بازدید

درباره آتلیه لبخند

ü      آتلیه لبخند هیچ مبلغی را به عنوان ورودیه جلسه عکاسی دریافت نمی کند.

ü      در آتلیه لبخند هیچ محدودیتی برای تعداد عکسهای انتخابی وجود ندارد و حتی انتخاب یک فریم هم پذیرفته است. فقط اگر قصد دارید که انتخاب محدودی داشته باشید در زمان رزرو وقت آتلیه را مطلع سازید تا اقدامات مربوطه انجام پذیرد.

ü      آتلیه لبخند در تمام روزهای هفته و حتی در ایام تعطیل در خدمت مشتریان عزیز می باشد با این حال لطفا همیشه قبل از مراجعه حضوری با آتلیه تماس بگیرید.

ü      برای رزرو وقت حداقل یک الی دو هفته زودتر از موعد تماس بگیرید . همچنین بهتر است زمانی از روز را انتخاب کنید که می دانید کودکتان در آن زمان سرحال تر از باقی روز است.

ü      نفرات همراه کودک بهتر است بیشتر از 2 الی 3 نفر نباشند. اگر در هنگام عکاسی، اطراف کودک بیش از اندازه شلوغ شود، تمرکز خود را از دست می دهد و ممکن است از همکاری با عکاس سر باز زند.

ü      چنانچه تمایل دارید حتما با عکاس خانم کار کنید در زمان رزرو کردن وقت، این موضوع را با آتلیه در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم به عمل آید. لازم به ذکر است عکاسی بارداری، صرفا توسط عکاس خانم انجام می پذیرد.

ü      امان از پیدا کردن جای پارک در تهران!!! با توجه به قرار گرفتن آتلیه در نزدیکی فروشگاه صبامال، امکان استفاده مشتریان از پارکینگ مجهز این فروشگاه مقدور می باشد.

ü      ما ادعا نمی کنیم که بهترین آتلیه در تهران هستیم ، اما سعی ما برآن است تا یکی از بهترین آتلیه های عکاسی باشیم .

ü      فایل عکسهای انتخابی مشتریان گرامی در سایز غیر قابل چاپ همراه با لوگوی آتلیه لبخند جهت استفاده در شبکه های اجتماعی و نمایش در کامپیوتر تبلت و موبایل تقدیم می گردد. این فایل ها قابلیت استفاده در  فیسبوک ،اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی را دارند. همچنین می توانید آن ها را روی بک گراند موبایل، تبلت و مانیتور خود قرار دهید یا به صورت slide show بر روی دستگاه های player  مشاهده فرمایید.

ü      در صورتی که به فایل اصلی عکسها نیاز دارید برای اطلاع از شرایط تحویل فایل اصلی با آتلیه تماس بگیرید.



نمايش: ۱۲۰۹